Інформатор Буча, Ірпінь, Гостомель

Війна

Абоненти оператора Kyivstar залишились без зв’язку та інтернету: що робити

Сьогодні, 12 грудня, стався  масштабний збій у оператора зв’язку Kyivstar стався. Через це у багатьох абонентів немає мобільного зв’язку та Інтернету.

Про це повідомляє Інформатор БІГ з посиланням на Kyivstar

«Сьогодні в нашій мережі стався технічний збій, у результаті якого можуть бути недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет у частини абонентської бази. Спеціалісти компанії працюють над усуненням проблеми. Приносимо абонентам вибачення за тимчасові складнощі та дякуємо за розуміння», – зауважили у компанії.

Пізніше у компанії зазначили, що була хакерська атака і запевнили,  що персональні дані абонентів не скомпрометовані.

Однак що робити, якщо ви залишились без зв’язку?

ДСНС Київщини радить: Якщо вам потрібна термінова допомога – зв’язатися з рідними або викликати екстрені служби верніться до найближчого управління поліції або пожежно-рятувальної частини. Також ви можете попросити про допомогу у нацгвардійців, поліцейських та прикордонників, які несуть службу у населених пунктах та на автодорогах. У Пунктах Незламності, розгорнутих на базі наших підрозділів, є можливість скористатися Wi-Fi! Екстрені номери 101, 102, 112 працюють у штатному режимі».

Тим часом речниця компанії Kyivstar  Ірина Леліченко, як зазначають медіа, порадила абонентам оператора скористатися послугою “Національний роумінг”, який дасть можливість перемикатися між операторами Київстар, Vodafone та lifecell без зміни сім-карт та тарифів.

Як мінімум, буде телефонний зв’язок і можливість відправляти SMS

Щоб це зробити, потрібно здійснити кілька кроків:

  • Вимкнути автовибір мережі (на Android: Налаштування − Мобільна мережа (чи Підключення) − Оператор; на iOS: Параметри − Стільникові дані − Вибір мережі).
  • Знайти та вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-Kyivstar чи Lifecell.
  • Не у всіх виходить підключитися з першого разу, тож у такому випадку варто спробувати ще раз або вибрати іншу мережу.
  • І перевірте, чи можете здійснити дзвінок або відправити SMS.

У Мінцифри в коментарі медіа зауважили: «Після розв’язання поточної проблеми ми обговоримо з усіма мобільними операторами, як надалі можна вберегтись від аналогічних ситуацій та захистити користувачів від неочікуваних проблем зі звʼязком».

Раніше Інформатор БІГ розповідав, як правильно користуватися генераторами.

Підписуйтеся на наш Telegram-канал та Facebook-сторінку, щоб оперативно дізнаватися актуальні новини БІГ-регіону (Буча, Ірпінь, Гостомель)!

Інесса Швець

Нагору