Один із найпопулярніших маркетингових інструментів у готельно-ресторанному бізнесі — щасливі години. За умови правильної організації він забезпечить переваги як гостям, так і підприємцям. Давайте розберемося, з якою метою кафе та ресторани пропонують страви зі знижкою.
Що таке щасливі години?
Щасливі години — це спосіб збільшення продажів у періоди низького завантаження закладу. Багато маркетологів вважають його ефективнішим, ніж класичні знижки на окремі позиції.
Враховуючи активне використання цієї пропозиції кафе, ресторанами та барами, з нею, напевно, стикався практично кожен відвідувач. Найчастіше щасливі години діють з 10:00–12:00 до 15:00–16:00, коли кількість гостей у закладах мінімальна. Ось хороший приклад таких знижок, що включають акційні ціни як на окремі страви, так і на сети.
Затребуваними серед клієнтів закладів є і нічні щасливі години. Як правило, вони стартують після 20:00–22:00 та завершуються одночасно із закриттям ресторану. Яскравим прикладом нічних пропозицій є збільшена порція коктейлю за звичайною ціною або акція «1+1».
Проте підприємцям важливо пам’ятати про контроль над прибутком. Будь-які знижки або інші компоненти щасливих годин не повинні бути збитковими для ресторану.
Переваги щасливих годин для бізнесу:
• збільшення продажів у періоди низької відвідуваності;
• утримання старих і залучення нових клієнтів;
• ближче знайомство зі своєю авдиторією, вивчення її потреб і побажань;
• можливість експериментувати з меню, пропонуючи гостям нові або видозмінені страви та отримуючи відгуки;
• формування особистого бренду, підвищення впізнаваності серед місцевих мешканців і туристів.
Переваги щасливих годин для клієнтів:
• економія коштів завдяки суттєвим знижкам чи комплексним пропозиціям;
• дегустація страв із особливого меню, які відсутні в інший час доби.
Додаткові сюрпризи щасливих годин
Крім традиційних пропозицій зі знижками на страви, останнім часом нерідко зустрічаються щасливі години з ексклюзивними можливостями для гостей. Вони відрізняються від стандартних акцій пропозицією спробувати нові страви і краще познайомитись із командою закладу.
Відвідуючи кафе або ресторан у зазначений період, клієнт може замовити страви, які ще не введені в меню, або імпровізацію від шеф-кухаря і залишити свій відгук. Не виключено, що в майбутньому ці позиції можна буде замовити будь-коли, якщо вони припадуть до душі більшості відвідувачів.
Як дізнатися, чи пропонує ресторан секретні акції? Уважно стежте за новинами у соціальних мережах чи на сайті закладу. Ще одним джерелом корисної інформації є місцеві інфлюенсери, з якими часто співпрацюють ресторани для залучення нової авдиторії. Нарешті ви можете дізнатися про додаткові пропозиції безпосередньо у закладі, вивчивши меню або поспілкувавшись з офіціантами.
Висновки
Щасливі години — це маркетинговий інструмент, вигідний для всіх учасників ресторанного бізнесу. Він дає змогу гостям заощадити кошти та отримати новий гастрономічний досвід, а підприємцям — «завантажити» кухню та бар у періоди низької відвідуваності.
Раніше “Інформатор БІГ” писав про те, як зробити інтернет безпечним для дітей.
Підписуйтеся на наш Telegram-канал та Facebook-сторінку, щоб оперативно дізнаватися актуальні новини БІГ-регіону (Буча, Ірпінь, Гостомель)!