Компанія “Укрпошта” анонсувала навчальну програму про те, на таких популярних світових маркетплейсах українські виробники можуть продавати свій handmade.
Про це повідомляє Інформатор з посиланням на Telegram-канал “Укрпошти”.
“Поспішаємо з відповіддю, щоб не тримати вас у напрузі (бо цього забагато зараз): на таких популярних світових маркетплейсах, як Walmart, Pinkoi та Asos”. Більше інформації ви зможете дізнатися о 19:00 за посиланням на Youtube-канал “Укрпошти”. Тисніть на дзвіночок, щоб отримати сповіщення про початок вебінару”, – повімили на каналі “Укрпошти”.
Спікер — Микола Серветник, експерт у сфері ecommerce.
Про головне в ефірі:
- ключова інформація про маркетплейси (кількість відвідувачів, річний оборот тощо);
- перспективи для українських хендмейд-виробників;
- особливості реєстрації на онлайн-майданчиках, тарифні плани й комісії;
- реклама;
- кейси клієнтів.
Запис буде доступним для всіх безплатно на Youtube-каналі “Укрпошти”. Не проґавте цієї можливості.
Раніше ми повідомляли, що “Укрпошта” оголосила конкурс на ескіз кращої різдвяної марки.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та Facebook-сторінку, щоб оперативно дізнаватися про актуальні новини “БІГ-регіону (Буча, Ірпінь, Гостомель) “!
Ірина Мисюра
Фото: Укрпошта