У Київській ОВА працює «гаряча лінія» для прийому звернень від жителів області. Контактний центр приймає звернення від громадян щодо різних нагальних потреб.
Про це повідомляє Інформатор із посиланням на Київську обласну військову адміністрацію.
Так, за минулий тиждень, з 28 листопада до 4 грудня, на телефон «гарячої лінії» Київської ОВА надійшло 249 дзвінків. Найчастіше люди зверталися щодо таких питань
83% — вимкнення електроенергії;
16% — отримання гуманітарної допомоги;
1% — відсутність теплопостачання.
Усі питання, що надійшли до кол-центру, передали в роботу відповідних структурних підрозділів обладміністрації.
Щоби зв’язатися з Київською ОВА, треба зателефонувати на номер (044) 363-07-34.
“Гаряча лінія” працює щодня, окрім вихідних і свят із 09:00 до 18:00.
Під час звернення на «гарячу лінію» заявник має повідомити оператору кол-центру таку інформацію:
- прізвище, ім’я та по батькові;
- поштову адресу та/або адресу електронної пошти, на яку має бути надіслано відповідь на звернення, контактний номер телефону;
- суть питання, пропозиції, заяви – це слід викласти лаконічно.
Важливо! Дзвінки з номерів українських мобільних операторів тарифікуються за розцінками оператора стільникового зв’язку.
Раніше Інформатор розповідав про гарячу лінію Мінреінтеграції для внутрішньо переміщених громадян, а також про цілодобову “гарячу лінію” із запобігання домашньому насильству, торгівлі людьми та ґендерній дискримінації.
Підписуйтеся на наш Telegram-канал та Facebook-сторінку, щоб оперативно дізнаватися актуальні новини БІГ-регіону (Буча, Ірпінь, Гостомель)!
Оксана Лук’яненко