Інформатор Буча, Ірпінь, Гостомель

ЖИТТЯ

На зв’язку: як комунікують інтернет-провайдери зі своїми абонентами

Зараз майже кожен має вдома роутер та стабільне підключення до мережі Інтернет. Ми самі обираємо провайдера, обладнання та спосіб взаємодії, що стане в пригоді під час виникнення несправностей. Взаємодія між інтернет-оператором та абонентом стала важливим аспектом комунікації. Задоволення та лояльність користувачів до свого провайдера визначаються аспектами від швидкості передачі даних до якості обслуговування клієнтів.

«Інформатор БІГ» дослідив питання комунікації між абонентом та провайдером, аби з’ясувати, чому це важливо та у яких випадках все ж варто звернутися за допомогою.

Почнемо з того, що абонент може зв’язатися із провайдером різними способами – зателефонувати, написати в онлайн-чати в Telegram та Viber, також є спеціальна форма на сайті, що заповнюється клієнтом для отримання «швидкого дзвінка». Крім того, на сайті є чат, що дає можливість поспілкуватися з надавачем послуг онлайн. Загалом, звернутися, наприклад, до провайдера UNDERNET можна за допомогою соцмереж, таких як Instagram, Facebook, а також через Messenger та Telegram. Відповідь на своє питання завдяки таким способам комунікації можна отримати впродовж 5 хвилин.

Комунікація між абонентом та провайдером є важливою, оскільки кваліфіковану допомогу надати самому собі зможе далеко не кожен. Тому, у разі виникнення несправності, варто звернутися до фахівців, які допоможуть зарадити негараздам та дадуть кілька слушних порад на майбутнє. Часто люди звертаються до свого провайдера вже після того, як спробували самостійно розв’язати проблему – тоді обсяг роботи збільшується, однак проблема не зникає. Тому фахівці наголошують, що єдине, що можуть зробити абоненти у разі виникнення проблеми – спробувати перезавантажити обладнання. У більшості випадків це допоможе та абонент знову отримає стабільне підключення із задовільною швидкістю інтернету. Часто люди звертаються на «гарячу лінію» після перегляду новин – достатньо побачити рекламу нових технологій, суть роботи яких, звісно, не пояснюють у коротких роликах. Після цього телефони просто «червоніють» від перевантаження – кількість  людей, котрі бажають встановити технологію хPON невпинно зростає. Хоча в абонента вже може бути підключена технологія PON, він на це часто не зважає або ж банально про це не відає – у соцмережах технологія хPON це щось на кшталт нового IPhone. Однак провайдери рекомендують менше читати коментарі в соцмережах, а краще ставити питання фахівцям.

Спеціалісти наголошують на тому, що не варто купувати та встановлювати обладнання самостійно, не треба змінювати налаштування на обладнанні. Для того, щоб дізнатися, яке обладнання варто придбати та чи буде воно працювати коректно, дізнатися, як виправити ту чи іншу проблему – достатньо написати, чи зателефонувати операторам UNDERNET. Там порадять і більш актуальні моделі пристроїв, і проконсультують що це та з чим його їсти.

Новини – корисне джерело інформації для людей, проте не всі новини несуть в собі суто позитив. Фахівці радять не довіряти усім новинам підряд та звертатися до кваліфікованих людей, котрі розуміють, що варто зробити, аби усе працювало так, як того бажає клієнт. У випадку самостійної спроби щось змінити без сторонньої допомоги, проблема зросте як у клієнта, так і в провайдера. Тому варто просто порадитися та запитати, чи є необхідність та технічна можливість у встановленні нової технології.

Найчастіше до провайдера звертаються люди, котрі прочитали про технологію хPON в Інтернеті. Медіа просто кричать про те, наскільки ця технологія нова та неповторна – працює без світла, інтернет буде у будь-якому випадку, що б не сталося. Хоча це не завжди так, але не усі можуть самотужки в тому розібратися, тому часто можуть виникнути непорозуміння. Раніше «Інформатор БІГ» разом з регіональним менеджером UNDERNET розбиралися, як працює оптоволокно та технологія PON. Проте не лише через це звертаються стурбовані абоненти – звернення оператори також отримують щодо поганої швидкості або відсутності з’єднання взагалі. Часто подібні питання вирішуються за лічені хвилини, а в певних випадках на це може піти до кількох годин. Крім того, звертаються люди, яким цікаво, чи діють якісь акції, чи є нові пропозиції, чи розіграші, як вигідніше здійснити оплату за певну послугу.

Головне звертатися до провайдера за потреби – якщо є питання, що не дає спокою, то краще усе ж пересвідчитися та запитати поради у підготовленого та компетентного фахівця. Зазначають, що у 99% випадків проблема зі швидкістю виникає саме з боку абонента, і лише зрідка вона з’являється з боку провайдера. Якщо інтернет не працює взагалі, то відсоток випадків, де проблема є з боку провайдера, зростає. Часто стаються аварії, пошкодження кабелів, прильоти тощо – тут проблеми стають більш різноманітними. Також фахівці виділяють як окрему проблему вандалізм – правопорушники перерізають кабелі, проте не завжди їм вдається залишитися непоміченими. Завдяки спеціальному обладнанню часто фахівці бачать, як поступово зникає підключення у різних абонентів, тому одразу викликають поліцію та перешкоджають правопорушенню.

Важливим  аспектом у комунікації є соціальні мережі провайдера – часто там публікують новини, статті та корисну інформацію, що може стати в пригоді новим абонентам чи користувачам, котрі вже не перший день з провайдером. Стежити за соцмережами свого провайдера корисно, адже там оперативно повідомляють про аварії, зміну тарифів, акції, розіграші, нові послуги, нове покриття. Тому фахівці UNDERNET радять стежити хоча б за однією з соціальних мереж – так клієнти швидше дізнаватимуться про різні зміни та пропозиції.

Головною особливістю компанії UNDERNET є лояльність – оператори спокійно ставляться до будь-яких запитань, не зважаючи на характер та темперамент клієнтів, на критичність ситуації та проблеми. Для провайдера – всі клієнти однаково цінні та важливі.

Раніше “Інформатор БІГ” писав про те, що телеканали медіагрупи Starlight Media є у вільному доступі «Омега» ТБ та «Megogo», – UnderNet, а також про Інтернет, який працює без електроенергії. Все про новітню технологію PON від інтернет-оператора UNDERNET.

Підписуйтеся на наш Telegram-канал та Facebook-сторінку, щоб оперативно дізнаватися актуальні новини БІГ-регіону (Буча, Ірпінь, Гостомель)!

Олександра Ломачук

Нагору