Інформатор Буча, Ірпінь, Гостомель

Війна

У парламенті планують обмежити використання військово-патріотичної тематики в маркетингових цілях

Народні депутати України вважають неприпустимим експлуатацію тем війни в Україні в комерційній рекламі, а тому пропонують обмежити використання військово-патріотичної тематики при реєстрації торговельних марок та в рекламі.

Про це повідомляє Інформатор БІГ з посиланням на зареєстрований проєкт Закону України №9128 «Про внесення змін до деяких законів України щодо обмеження використання патріотичної тематики при реєстрації торговельних марок та в рекламі».

Ініціаторами проєкту стали народні депутати Ірина Геращенко, Вікторія Сюмар, Максим Бужанський, Микола Княжицький та інші.

Зазначається, що законопроєкт підготовлено у зв’язку з необхідністю перешкодити експлуатації в комерційних цілях подій, під час яких загинули люди, унеможливити випадки використання інших чутливих назв, образів та знаків, пов’язаних з опором російській агресії.

«Йдеться про реєстрацію торгових марок алкогольних напоїв, продуктів харчування, інших товарів (ТМ «Героїчна Буча Комбуча» зі смаком цитрусу, насіння редьки «Азовсталь» та інші приклади), назви акцій для клієнтів, слоганів реклами, які застосовують або обігрують військову тематику необережним, а іноді й просто неприпустимим способом», – пояснюють автори проєкту.

Документ також забороняє реєстрацію торгових марок, які:

• відтворюють повністю або частково назви подій, пов’язаних із здійсненням заходів щодо національної безпеки та оборони;
• відтворюють назви населених пунктів та місць, що постраждали внаслідок збройної агресії рф;
• містять згадки бойових дій та військових операцій;
• відтворюють назви родів військ, військових підрозділів ЗСУ;
• відтворюють вітання, визначені законодавством як офіційні для ЗСУ.

Варто зауважити, що зазначені обмеження не поширюються на рекламу кіно-, відео- та видавничої продукції, що присвячена висвітленню подій, пов’язаних зі здійсненням заходів з національної безпеки й оборони, відсічі та стримування російської збройної агресії.

До того ж законодавство не забороняє реєструвати торговельні марки з використанням назв міст-героїв чи видатних битв, інших символів стійкості українських воїнів та опору громад, а так само не забороняє їх використання в комерційній рекламі.

Раніше Інформатор БІГ повідомляв, про те, що MEGOGO Audio та Сили територіальної оборони Збройних сил України випустили документальний аудіосеріал “Опір”, до якого увійшли реальні історії військових, які захищали Ірпінь та про те, що відбувся допрем’єрний показ документального фільму “Ефект присутності”, ексклюзивні кадри якого відзняті в Бучі, Мощуні, Сєвєродонецьку та Лисичанську й про документальний фільм, знятий у Гостомелі «Як вижити, коли тебе вбивають».

Підписуйтеся на наш Telegram-канал та Facebook-сторінку, щоб оперативно дізнаватися актуальні новини БІГ-регіону (Буча, Ірпінь, Гостомель).

Анастасія Діденко

Нагору